خانما قرص آزیترومایسین برا گلو درده؟

۳ پاسخ

فک کنم امکسی سیلین خوبه یا دکلوفناک من میخوردم خوب میشدم

بجز گلودرد باید تب هم داشته باشی

کلا برای عفونت هست یه خشک کن خیلی قوی زمان کرونا خیلی استفاده میشد برای گلو درد هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان سامین❤ مامان سامین❤ ۱ سالگی