سلام دوستان بهداشتی هاتون چند دراومد ؟
لباسا چند ؟

۷ پاسخ

من ست بهداشتی فیروز گرفتم فک کنم ۲۶۵ یدونه کرم وازلین هم گرفتم ۴۵
پوشک و دستمال مرطوب اینا نگرفتم هنوز

من بهداشتی همه رو فیروز گرفتم شد یه تومن تو تاپیکهای قبلیم فاکتور هستش

من کل سیسمونی واجب ها رو گرفتم فقط ۶۰تومن شد
بهداشتی ها چیکو گرفتم
فک کنم سه تومنی شد

بستگی داره چ برندی
شامپو بدن و سر
لوسیون بدن
پودر بچه
ادکلن
اینارو چیکو خریدم شد ۳ و ۷۰۰ ۸۰۰ اینا
برای سوختگی سودو کرم خریدم
شوینده لباس بیبی لند خریدم

من همش با هم کلا 43 تومن بدون تخت و کمد و اینا

لباسها یادم نیست چون خورد خورد گرفتم.

من بهداشتی هارو همرو فیروز گرفتم حدودا یه تومن. عکسشم توی تاپیک هام هست نگاه کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان بردیا و تو دلیم🩵 مامان بردیا و تو دلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری