۲ پاسخ

منم سر بچه اولم خیلی درد کمر و لگن داشتم از وقتی حیپا و یوگا بارداری شروع کردم خیلی بهتر شدم

منم خیلی دکتر گفت فعلا تحمل کن بعدا ورزش میدیم

سوال های مرتبط

مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اااا مامان اااا هفته بیستم بارداری