خانما من تو سوپ پسرم رب هم بندازم

۴ پاسخ

خاصیت نداره

نه نیازی نیست همینجوریم خوشمزه میشن

نه میتونی تست حساسیت گوجه رو بگیری ازش بعد دیگه برای طعم دار کردن استفاده کنی
دفعه اول کم گوجه بریز مثلا یک چهارم

نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان پسرم و دخترم🤗 مامان پسرم و دخترم🤗 ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی