۱۱ پاسخ

فقط یکمی زرد چوبه پیاز هم یکم

زردچوبه فقط دیگه هیچی

نه اصلا ممنوعه

نه هیچی نیاز نیس ادویه ،
قرار نیس غذا به ذایقه خودمون خوشمزه بشه برای بچه بدون هیچ افزودنی باشه بهتره

نمک یکم میزنم ولی رب نه زرد چوبه اویشن پودر سیر میریزم

نمک و شکر تا یکسال ممنوعه... ربع گوجه هم اگه دستی باشه با تست حساسیت مجازه

نه نمک ضرر داره زیر ی سال

نه رب ک مجاز نیست نمک هم کلا ندی بهتره من فقط ی کوچولو زردچوبه میریزم اونم خیلی کم

نمک که تا قبل یه سال ممنوعه
افزودنی فک کنم نباید داشته باشه اصلا
فقط زردچوبه مقدار خیلی ناچیز مجازه

نه اصلاااا

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری