مامانا تو سوپ بچهاتون چیا میریزین

۳ پاسخ

🥕هویج،🥔سیب زمینی،🫛نخود فرنگی ایندفعه ریختم ،☘️چند پر جعفری ،🌾جو پرک ،
قشنگ پخت میکس میکنم واز الک ردش میکنم،بدون ادویه دوس داره میخوره پسرم🍲

🚫درضمن من یه قاچ گوجه 🍅مینداختم واسه رنگش مامانا گفتن حساسیت میاره دیگه نمیریزم .

سیب زمینی ،هویج ،جعفری ،برنج ،ورمیشل،جو پرک ،کدو ،فعلا اینارو

سیب زمینی .کدوحلوایی.هویچ.برنج.جو دوسر پرک.مرغ.گوشت گوسفندی. عصاره قلم. عدس.ماش .دال عدس.کدو خورشتی

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان (سما)❤ مامان (سما)❤ ۱۶ ماهگی