۳ پاسخ

من پسرم رفلاکس داره پوره میدم بعدش بالا میارا فرنی خوب میخوره🥲

درحال حاضر ارد برنج کدوحلوایی نخودفرنگی هویج سیب زمینی

هویج سیب زمینی سینه مرغ جعفری جو پرک
بعد همه رو باهم میکس میکردم

سوال های مرتبط

مامان (سما)❤ مامان (سما)❤ ۱۶ ماهگی