بچها شماها تو سوپ رب میزنین؟؟؟

۷ پاسخ

نه اصلا رب گوجه ممنوعه زیر یکسال بجاش از پوره گوجه استفاده کن

نباید هیچ افزودنی ای بزنی

من نزدم تا حالا

نه نباید بزنی ی سال ب بعد

نه رب و گوجه نباید بزنی جز الرزی زاها هستن

ن اصلا

ن‌من نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۹ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی