انگار اومدیم زایشگاه و اتاق عمل😍خداروشکر

۶ پاسخ

؟؟؟؟؟؟؟؟

اینقدر زود

چراا زوده ک

مگه ۲۹هفته نیستی؟ چرا خب

دعا کن قسمت منم شه

چرااااا

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان neneooo مامان neneooo ۱۳ ماهگی