کیا ۳۴ هفتن علائمتون چیه اوضاعتون چطوره

۸ پاسخ

تکرر ادرار و سوزش واژن....کمر درد ...خستگی و کلافگی..تپش قلب...😂

کمر درد البته فقط سمت چپ و لگن درد که اونم همون سمت چپ نمی‌دونم چرا☹️

عصبیم .مضطربم .درد واژن دارم گاهی زیر دلم میگیره وقتی سرپام .خوابم‌میاد همش ووووووو.....

نفس تنگی امونمو بریده

من که بدن سازی کار میکنم وزنه سنگین حالم خیلی خوبه اصلا نفهمیدم کی گذشت این هفته ها

من ۳۲ ام. ولی خیلی کسل ام خیلی خوابم میاد اعصاب ندارم ....

واژن دردددد

هیچی زورخودم نمیتونم بکنم،واژنم درد می‌کنه شکمم پایینه راه هم نمیتونم برم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی