خانوما اسم دختر بگین قشنگ باشه

۹ پاسخ

اسم خیلی سلیقه ای هست
مثلا کسی که اسم پسرشو میزاره محمد حسین با کسی که اسم پسرشو میزاره رادین قطعا سلیقه هاشون یکی نیست
خودت باید طبق سلیقه ات دنبال یه اسم قشنگ باشی اینجا همه مدل سلیقه هست

من اگر دختر دار میشدم حتما اسمش رو میذاشتم سَلما🥰 کلا ذخیره گذاشتمش برای دخترم در آینده

ممنون آبجی های گلم

رستا🩷😍

طهورا
سندس
ترمه

مامانا کسی بود تو 14هفته جنسیت رفت باشه و دقیقه گفت باشن بهش میش جواب بدین یعنی میخوام بدونم تو14هفته جنسیت مشخص میشه یانه چون شوهرم خیلی عجله داره ک بدون نی نی چیه

دیانا

نفس🥹❤️‍🩹

نبات گیسو گندم پونه البته نظر شخصی شاید شما دوست نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی