دوستان عزیز اسم دختر قشنگ بگین

۱۸ پاسخ

دخترکم مانلی هست یعنی بمان برایم💕
پسر توراهیمم مانیار یعنی یار ماندگار💞

پناه . نفس .جانان . نیهان

ساران چطوره؟

گیسو

مرسی عزیزان
فقط نمی‌دونم اون کیه ک همه اسم هایی ک گفتین دیس لایک کرده😂

من میخاستم دختر شد بزارم پناه یا سلین خیلی قشنگن و اسم سلیقه س گلم هرکس سلیقه ش به ی اسمی می‌خوره

الارا

دلانا
افرا
عقیق
💎 الماس
عطرین

اسم دخترم لارا ولی اسم دنیز و الارا و الین رو هم دوست دارم

ملورین
جانا
نبات
ایلماه

من عاشق اسم باوان هستم❤️

یانا زیباست

من میخوام بزارم رونیسا
ک ب اسم دخترم درسا بیاد
درسا رونیسا

رونیسا
رومیسا
رویسا

من گفتم بچم دختر باشه نورا یا پناه میزارم ولی انقدر پناه زیاد شده که 😂

من میگفتم اگر دختر باشه فقط دلماه 😍

پرنسا

نورا رو‌دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد