۱۵ پاسخ

انتی زده ۱۷ تیر
اما دوس دارم ۴ تیر بیاد
چون تولد خودمم ۴ تیره

من ۱۱تیر

من یازده تیر
اسم پسرم هم با اسم پسر شما یکیه 🥹
انشالله به سلامتی بغلش کنید ❤️

ما برج ۶چی میگی 🥴

من 12 تیرم 😬

من ۱۶ تیر

من‌۷تیر 🥹

کدوم بیمارستان میخوای بری عزیزم؟
من خبر ندارم تو این شرایط دکترم اصلا تهران هست یا ن😢

منم ۱۰تیرزایمانمه

من ۶تیر

۱۱ طبیعی😔

زایمان طبیعی واسه چندم بوود

من۸تیر

من۱۲تیر

طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان مینل مامان مینل ۱۳ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی