چرا حس میکنم دیر میگذره اخراش

۸ پاسخ

وای خیلی دیر و سختتتت

حس نکن چون واقعا نمیگذره😂

🥺☹️من دیگه اخراش فقط گریه میکردم

درس حس میکنی

چون واقعا دیر میگذره

عاره دقیقااا برا منم خیلی دیر میگذره

چون سنگین شدی و منتظری عزیزم

چون واقعا دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان مینل مامان مینل ۱۳ ماهگی
مامان پارسا🤴 مامان پارسا🤴 ۹ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی