۳ پاسخ

من تقریبا توی دو هفته سه تا خوردم خوب بود وزنم گرفت توی آنومالی وزنش ۲۱۳بود
بعد اینکه پودرا رو خوردم رفتم سونوشد۳۲۶

چه پودری هست لیدی میل؟ازکی باید بخوریم

من انومالی ۲۶۱ بود بهم لیدی میل داده

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد