۸ پاسخ

پنجاه درصد درسته صددرصدی نیس

اخه من دوجا رفتم سونو گفتن مشکوکی دوتاش ب من قطعی گفتن💗

بستگی به دکتر داره
به دوست من کفت دختره و دختر بود

به من گفتن پسره بعد که سقط شد بیمارستان گفت دختره

سونو nt ۳۰ درصد خطا داره اگه ازمایش سلفری بدی ۹۹ درصد جنسیت رو میزنه

برا منم ۷۰درصد احتمال داد حالا فردا نوبت تعیین جنسیت دارم ببینم احتمالش درست بوده یا نه

پسر رو درست میگن دختر 50.50 هست

برا من رو اصلا هیچی نگف،احتمال هم نداد اصلا🫠

سوال های مرتبط

مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وششم بارداری