خانوما از عدد آزمایش nt میشه جنسیت تشخیص داد ؟

۴ پاسخ

من از رو سونو میفهمم نه ازمایش

نه از عدد مام ی سریا میزنن

فکر کنم اگه فری بالا باشه پسر

مینویسه خب

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری