۱۱ پاسخ

تو سونوی ان تی تا ۷۰درصد جنسیت رو میگه قطعی نیست ولی ،تو آزمایش سلفری جنسیت ۹۸درصد میگن ،هزینش ۱۰میلیونه ،من چون دکتر گفت لازمه آزمایش سلفری بدی انجام دادم و جنسیت هم نوشته بود

دکتر سونو احتمالی بهت میگه

احتمال میدن

دکتر من گف دوتا ازمایش داریم یمی دقیق تره ، جنسیت رو هم صد درصد میکه ولی قیمتش دو برابره اون یکی ازمایشه
و من با قاطعیت تمام گفتم اون یکی رو برام بنویس
خخخ

من که واسه آنتی رفتم گفت احتمال خیلی کم دختره انومالی که رفتم همون دختر شد 😍

خیلی از نزدیکا رفتن بهشون گفتن من خودم شنبه قراره برم

مشخص میشه پنجاه پنجاه ست دیگه

نه اصلا

بله گلم میگن آزمایش انتی تا ۹۰ درصد درست میگه.البته بستگی به جایی هم که آزمایش دادی ،داره.جای خوب رفته باشی.ازمایش انتی رو بفرس تا بگمت

نه بابا

فکر نکنم نه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد میران مامان محمد میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد