از روی آزمایش انتی هم میشه جنسیت تشخیص داد؟؟؟؟

۶ پاسخ

سونوگرافی سدیدی برو جنسیت رو میگه

نه فکر نکنم اگه میشد که دکتر تشخیص میداد

شما چند هفته رقتی انتی؟

بله.
البته سونوگرافی شهر ما خیلی خوبه توهمون انتی صددرصد گفت پسره

از رو آزمایش که نه ولی سونوگرافی خوب بری که دستگاها جدید و به روز باشن توی سونو ان تی جنسیت رو می گن. به من جنسیت رو گفتن و توی آنومالی هم همون بود.

منم همین سوال و دارم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد میران مامان محمد میران هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🥺😍 مامان تو دلیم🥺😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد