چطور از روی ازمایش انتی میشه تشخیص داد جنسیتو؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

نمیشه تشخیص داد از ان تی

باید همونجا میپرسیدی قشنگم توی برگه انتی نمینویسن چیزی از جنسیت
توی انومالی مینویسن

نمیشه اصلا

نهه.

برامن ۳۳.۸۴یعنی برا من چیه

برا منم ۳۳ انتی ندس دختر زده اگر زیر چهل پسر باشه پس برا من چرا گفت دختر

بچت پسره فری بتا زیر ۲باشه بچه پسره بالای ۲ دختر

چه جالب تا حالا نشنیده بودم

این اوکیه یا اون صفحه هم بفرستم

تصویر

دختره گلم

کاملا غیر علمی هست فقط خانم های اینجا میگن بتا زیر 40 پسره بالای 40 دختر. من ک باور ندارم و خیلی غیرمنطقی هست
برا من 38 پسره

دختره

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد میران مامان محمد میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری