از روی عدد مام و انتی میشه جنسیتو تشخیص داد؟🤔

۶ پاسخ

واس من برعکس بود

نه عزیزم ربطی نداره
اون مارکرها فقط برای بررسی وضعبت جفت و یه سری اطلاعات در مورد بارداری هستن

میگن mom بالای ۱ باشه دختره و زیر ۱ پسره...من هم واسه خودم هم واسه چند نفر دیگه دیدم واقعا همینجور بوده

نخیر نمیشه

تو گهواره من دیدم حدس میزنن

خیر نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری