سلام دوستان کسی بلده چجوری از رو آزمایش nt میشه جنسیت تشخیص داد؟

۱ پاسخ

میگن عدد مام بالای یک دختر پایین یک پسر

سوال های مرتبط

مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری