الکیه برا من کاملا اشتباه بود
اگر با عدد میشد که خود دکترا میگفتن چه نیازی بود اینجا از اساتید محترم نظر بخوایم
به این حرفا توجه نکن عزیزم شما یکم دیگه میری انومالی اونجا بهت میگن
الکیه این چیزا یه سریا میگن با عدد crl میگن جنسیت چیه درصورتی که اون قد جنین😂😂توی سونوام نوشته
پسمله
crl بیشتره
احتمالا پسره
صددرصد نیست ولی میگن عدد مام و فری زیر ۱ باشه پسره
الکیه عزیزم
پسرههه
فکرکنم پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.