خانوما کسی از ازمایش nt بلده تعیین جنسیت کنه ؟؟!

تصویر
۹ پاسخ

الکیه برا من کاملا اشتباه بود

اگر با عدد میشد که خود دکترا میگفتن چه نیازی بود اینجا از اساتید محترم نظر بخوایم
به این حرفا توجه نکن عزیزم شما یکم دیگه میری انومالی اونجا بهت میگن

الکیه این چیزا یه سریا میگن با عدد crl میگن جنسیت چیه درصورتی که اون قد جنین😂😂توی سونوام نوشته

پسمله

crl بیشتره
احتمالا پسره

صددرصد نیست ولی میگن عدد مام و فری زیر ۱ باشه پسره

الکیه عزیزم

پسرههه

فکرکنم پسره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسسم بنیتا مامان پرنسسم بنیتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری