۱۰ پاسخ

سلام خانم بچه تون به سلامتی بدنیا اومد؟
سالم بود؟

نه گلم با بیمه حساب میشه

حالا نینی تون چیه ؟؟

ن گلم کامل نمیزاری کنجکاو شدم ببین چی و چی رو دکتر مینویسه دل تو دلم نیست تا برم

به من دکترم از روی برگه انتی که خط نمودا بالای نقطه باشه دختره زیر نقطه میگن پسره و تو انومالی درست در اومد

حس جنسیتم زد عکس سونوتو بی زحمت میزاری گلم

جوجت طلاییت پسره

هزینه هات زیاد میشه

وای گلم چرا بیمه نیستی

هزینش چقد شد هم ازمایش هم سونو با چ بیمه ای ؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق💖🎀 مامان فندوق💖🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری