سلام خانوما کسی میتونه سونو nt منو تفسیر کنه

تصویر
۲ پاسخ

عدد ان‌تی خوبه زیر۲هست. سرویکستم ۳۱هست خوبه ولی باز رعایت کن.

همه چی زده نرمال فقط من هفته ام پایین تر بود ان تی ۱.۱بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق💖🎀 مامان فندوق💖🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری