سلام کسی میتونه جواب آزمایش غربالگری رو تفسیر کنه ؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم شما سلفری دادی جوابش چی بود به منم ریسک پایین گفتن سلفری بدم استرس دارم

استرس نگیرعزیزم انشاالله هیچی نیست منم ان تی یکم بالابود سلفری دادم جوابش خوب بود

ریسکت خیلی بالاس که احتمالا اکینو یا سلفری باید بدی۱به۴۵

عزیزم ریسک سندرم داون زده ۱ به ۴۵ که ریسک بالاییه
دکتر براتون سلفری یا امنیوسنتز مینویسه ولی استرس نگیر اینا خطا هم داره ایشالا هیچی نیست

برات ریسک سندرم داون زده احتمالا سلفری باید بدی

ریسک زده

ریسکت زده پایین

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری