۶ پاسخ

خوبه فقط بخاطر سن یکم اون بالا زده که دکتر میگه چی کنی

من زنداییم اینجوری بود حتی بیشتر بود ولی بچه اش سالم بود سندروم نداشت به خودت استرس نده

عزیزم احتمالادکتربرات یه آزمایش تکمیلی توی هفته ۱۵تا۲۱بنویسه
شایدم نیازی نبینه وننویسه

ب دکترت بگو گلم
سلفری مینویسع فک کنم
سندرو دان رو یکم بالا زده
البته برا بعضیا رو اینجوری میزنن نمیدونم چرا بعد سلفری میدن معلوم میشه نی نی سالمه استرس و نگرانی الکی ب خودت نده گلم صبور باش

تو خانواده کسی هست از سمت خودت وشوهرت،سندروم باشه؟

ان تیش چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری