سلام خانما کسی بلده ازمایش ان تی تفسیر کنه جنسیت هم نوشته

تصویر
۴ پاسخ

همه چی نرماله تاریخ زایمانتم اول مهره ولی جنسیت و ننوشته ! سلفری دادی یا ازمایش معمولی paap?

نگران نباش گلم ازمایشت خوبه
نه عزیزم جنسیتو نمیزنه

واسه منم دقیقا همینهه . هوش مصنوعی زدم نرمال بود . اونجا هم نوشته منفی . یعنی ریسکی نداره

هزینه آزمایش سونو چند شد

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری