همه چی نرماله تاریخ زایمانتم اول مهره ولی جنسیت و ننوشته ! سلفری دادی یا ازمایش معمولی paap?
نگران نباش گلم ازمایشت خوبه
نه عزیزم جنسیتو نمیزنه
واسه منم دقیقا همینهه . هوش مصنوعی زدم نرمال بود . اونجا هم نوشته منفی . یعنی ریسکی نداره
هزینه آزمایش سونو چند شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.