۸ پاسخ

دختره مام بالای یک هستش و جنسیت دختره

طبق آزمایشات اونجوری ک میگن پسره
ولی نمیدونم چقد صحت داره
چون برای یسریا برعکسه

چرا جلوی سندروم دان اینا نوشته ریسک ؟

احتمالا پسر

علمی نیست

پسر

تو ازمایش ان تی ک نمینویسن گلی

مگه از مایش انتی جنسیتو میگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم بنیتا مامان پرنسسم بنیتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو 
😍 مامان مامان کوچولو 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Aren👶🏻🩵 مامان Aren👶🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری