سلام بچه ها حالتون خوبه

۸ پاسخ

خدارو شکر 💐

سلام عزیزم شکر

توخوبی؟من ک دیشب تا خود صبح خوابم نگرفت استرس استرس ،صبح یهویی تب ولرز کردنم والانم حالت پریودی ولکع بینی دارم نمیدونم برا استرسع یا....

نه دل درد دارم 😵‍💫😵‍💫رحمم تیر میکشه

امریکا رو کم داشتیم

سلام گلم تو خوبی

ب نظرت خوبه؟ 😅🤌🏻🙂

نه خواهر از استرس کف سرم سکه ای ریخته

سوال های مرتبط

ریحان رمانویسم ریحان رمانویسم قصد بارداری
mb🌿 mb🌿 قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
منتظرتم:) منتظرتم:) قصد بارداری
ضامن اهو ضامن اهو قصد بارداری
𝒁𝒂𝒚𝒏𝒂𝒃🦋 𝒁𝒂𝒚𝒏𝒂𝒃🦋 قصد بارداری