۴ پاسخ

هرچی رسید بخور بچه عادت کنه اینجوری بعدش خیلی بد غذا میشن و هرچیزی نمیسازش و مریض میشه مثل بچه اول من

تخمه که نه😅فقط گرمه چای کرک هم گرمه اگه گرمی بچه رو اذیت نمی کنه مشکلی نیست

نه اشکال نداره

ای وای منم ب پرسیدن این سوالا نزدیکم😂💔

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۱ ماهگی