مامانا شما گردو رو چطوری به بچتون میدین؟

۵ پاسخ

گردو از الان ندی بهتره دکتر به من گفت ۹ماهگی هم نده

من تا حالا شروع نکردم

البته بهتره از ۸-۹ماهگی شروع کنی

کره گردو یا پودرش

پوره کن تو فرنیش بریز

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان رایان و رادان🤱 مامان رایان و رادان🤱 ۹ ماهگی
مامان ایلکان‌❤️کایان مامان ایلکان‌❤️کایان ۱۷ ماهگی