نوشابه توشیردهی بخورم بدنیست؟

۴ پاسخ

بخور بابا من دکتر می‌گفت دلستر زیاد بخور برای زیاد شدن شیر خوبه

نوشابه میخوریم خودمونم معده مون خیلی اسیدی میشه فکرشوبکن بچه چقدر اذیت میشه،نخور گناه داره

من که میخورم🥴😬

چرا بده دکتر پسرم‌یه لیست داد توش‌نوشابه ‌‌دلستر هم بود😢

سوال های مرتبط

مامان Aimah مامان Aimah ۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۵ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان ویانا و اریانا مامان ویانا و اریانا ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی