دوستان من معده درد بد دارم از چیه

۳ پاسخ

منم معده درد بدی دارم از اول بارداری قرص معده هم میخورم تاثیری نداره مجبوری تحمل میکنم

طبیعیه . برو پیش دکترت بهت قرص میده . منم قرص میخورم

منم گاهی اوقات اینجوری میشم فقط تحمل میکنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد