شب به نی نی هاتون چی پختین؟؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

ارایشگاه بودم وقت نشد چیزی درست کنم،پوره موز دادم

برنج و آبگوشت

عدسی

سوپ برنج هویج و کلم بروکلی با اب قلم

سوپ پختم

آبگوشت

سوپ با مرغ. هویچ. کدو.برنج و لوبیا سبز

بقیه سوپ ظهرش

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی