دوستان یکی این دو ازمایشو برام بخونه

تصویر
۵ پاسخ

قند ناشتا خوبه اونی که یک ساعت بعد محلول گرفتن ازت یکمی بالاست؛ آزمایش دیگه ای برات ننوشت؟

خوندم

همه چیت خوبه

آزمایشت خوبه . قندت هم عالیه

آزمایشت خوبه . قندت هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان محمدآراد💙🩵 مامان محمدآراد💙🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ۴۰۲و۴۰۵ مامان ۴۰۲و۴۰۵ روزهای ابتدایی تولد