۸ پاسخ

اروم باشین جا نگین. خبابون نگین چیزی نیس. تموم شد. برق یه خیابونایی قطع د بود وصل شد . .

وای ازاین ورروزه بودم وازاین ورصداامروزخیلی سردردشدیدواسترس داشتم اصلانخوابیدم نه اشتهابه افطاری داشتم یجوری بودم خداازترامپ نگذره

صدای جنگنده رو هم شنیدی؟😔😔

خدایا 😭😭😭

صدای‌ بادهم‌ ازیه‌ طرف‌ میترسونه

همه‌ی‌ تنو‌بدنم‌ داره میلرزه‌ خدابه‌ بچه‌ هامون‌ رحم. کنه.

مسکونی زد تبریز؟ما ارومیه هستیم

خواهر من الان دیدم لیزر میناختن حیاط شوهرم نمیزاره زنگ بزنم پلیس

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری