بی شک‌یکی از بهترین سس هاست حتماا امتحان کنید🤌🏼🤤

تصویر
۵ پاسخ

برا سالاد هم خوبه؟

آره خیلی خوشمزست

چند هست؟

مشخصه خوش مزه اس. حتما میخرم فردا

شات گرفتم امتحان میکنم😂

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی
مامان دخملی🥹🥹 مامان دخملی🥹🥹 ۵ ماهگی
مامان فاطمه،محمدطاها مامان فاطمه،محمدطاها ۱۶ ماهگی