خانمای مشهدی سنو چسبندکی کجا برم ک قیمتش کم باشه

۴ پاسخ

من رفتم بیمارستان جوادالائمه خیلی خوب بود با بیمه تامین شد ۸۵۰ تومن

منم دوس دارم‌ بدم چقده هزینش

عزیر سزارین بودی؟

من ک ازاد دادم ۱ونیم شد

سوال های مرتبط