مامانا شیر خشک ببلاک بهتره یا اپتامیل پرانوترا

۸ پاسخ

حالم دیگه از هرچی شیرخشکه ب هم‌میخوره،معلوم نیست اصلا چی‌خوبه چی وزن میده😞

اپتامیل

اپتامیل به نظرم بهتره
واسه من بهتر مزن گرفت از آپتامیل

دوماهی هس

اپتامیل ب بیشترا بچه ها نمیسازع شکمشون شل میشه

ببلاک

من ببلاک میدم ولی وزن دهی نداشت برا من

من ببلاک میدم فعلاک نتیجه ای نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان مبین‌ 🩵 مامان مبین‌ 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۷ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی