شستشو با ژل بهداشتی مشکلی نداره؟ مارکش اویدرم

۵ پاسخ

من خیلی وقته میشورم عالیههه من از ملایم ترینشون استفاده میکنم هیدرودرم عالیه امتحان کن

اشکال خاصی نداره منم چند بار شستم اوایل. ولی اگه همش میشوری فکر کنم مخصوص بارداری باید بخری

نشوری بهتره تعادل باکتریایی و پی اچ واژنو بهم میزنه

اکه‌مجبور نیسی استفاده نکن
اما بعضیا روش نوشته مخصوص مثلا دوشیزه ها
یا در پریودی اشکال نداره
برای روزانه هست یا نه
ببین‌نوشته برای بارداری یا نه
یا بپرس داروخانه

دکتر به من گفت اصلا نیازی به هیچ مواد شیمیایی نیست فقط با آب بشور

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری