۴ پاسخ

وقتی میری کاکائو یا نوشابه بخور جوابه این آبمیوه ها اصلا شیرین یا خوشمزه نیستن

دختر منم همینجوری بود انومالی هم معلوم نبود تا 21هفته رفتم صد در صد گفت

اره بگن درسته

ای جوووونم فسقل بچه حیا داره😂😂

سوال های مرتبط

مامان تيام🦁 مامان تيام🦁 ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامر و دونه برف🩵❄️ مامان سامر و دونه برف🩵❄️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه صورتی🎀🎀 مامان جوجه صورتی🎀🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته چهاردهم بارداری
مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 ۳ ماهگی