۱۸ پاسخ

جانم مبارکه عزیزم

بله عزیزم مبارکه 😍😍

مبارکههه نیاز به تکرار نیس؟؟؟ برای منم تقریبا همین حدوداس

منم ۴۵ اما خونریزی دارم 😭

مبارک باشه عزیزم

ووای مبارکه 😍😍😍😍
خدا نخواست دیگه سخت بگیره قبل ivf اوکی کرد برات

مباااااااااارکه براااامنم دعا کن جواب ازمایشم مثبت بشه

بلهههههههههههههههه مبارکت باشهه♥️😍

مبارکه قشنگمم مامان شدی😍

مبارکت باشه عزیزم برای همه دعا کن
بعد موعدت تکرار کن

آره عزیزم 💚

توی هفته ششم قلب جنین تشکیل نشده بود.بنظرتون طبیعیه

سلام من ی سوال داشتم توی هفته ششم بارداری هستتم.صب سونوگرافی دادم.هماتوم پشت ساک بارداریم دیده شد،چونکه لکه بینی داشتم الانم برام پرژسترون نوشتن.شیافشو.بنظرتون خطرناکه

مبارکه ❤️

مثبته گلم مبارکت باشه ولی بعد موعد چند روز گذشت دوباره تکرار کن

بله مبارکه

مبارکه عزیزم چه مثبت قشنگی

مثبته

سوال های مرتبط

ساجده ✨🌛🌷 ساجده ✨🌛🌷 قصد بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته هفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته هجدهم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
سوگند سوگند قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی