۹ پاسخ

آره برا من کمه که با 6 روز تاخیر شدم 33

مبارک

ن خوبه گلم من دو روز بعد موعد ۲۰ بود امروز روز ششم تاخیرم بود ۱۰۶ بود

اره عزیزم خوبه 😍 مبارکت باشه گلم به سلامتی

والا من هیچ تجربه ای ندارم

خوبه عزیزم، منم همین حدودا بود

مبارکه عزیزم احتمالا 48 ساعت بعد باید تکرارش کنی

ینی بارداری؟

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان مامان🐣 مامان مامان🐣 هفته سی‌وسوم بارداری