بچها رفتم بتا دادم عددش ۷۵ بود🥹 ۷ روز دیگه موعد پریودیمه

۱۲ پاسخ

کجایی؟ نیستی ؟ خوبی؟

علامت هم داری؟
شاید دوقولو باشه خانمی

موعدت چندم هست ؟
با هم هستیم

ممنون گلم

ببخشید خانم این آمپول آزادسازی که میگید بعد وقت ماه اقدام می‌زنید، دکتر براتون نوشته یا خودتون

مبارکه عشقمممم

عزیزم منم ۶ روز مونده موعدم
علائمت چیا بودن
ازادسازی یا قرص چیزی مصرف کرده بودی؟

وای چقدر ذوق کردم خدااااروبی نهایت شکر عزیزم مبارکت باشه ان شاء الله که بسلامتی و خوشی نی نی تو بغل بگیری

مبارکه عزیزم😃😘

مبارکههه علائم خاصی داشتی؟

ازادسازی نزده بودی؟

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری