خانما ک پساری گذاشت چطوری میزانش میشه توضیح بدین؟

۴ پاسخ

همون چند دیقه ک‌میخواد بذاره عذاب اوره من خیلی دردم گرفت ولی بعدش اصلا انگار ن انگار لکه بینیم هم تموم شد از وقتی گذاشتم روزی دوتا شیاف میزنم و‌دوفامد میخورم

بعدش هم شیاف و آمپول پروژسترون میدن چون یکم لکه بینی داری من فردا صبحش فقط لکه بینی داشتم اینم ب خاطر دستکاری هست ک انجام میشه
نمی‌دونم شماهم الان درد داری یا ن من قبل از گذاشتن پساری خیلییی درد داشتم ولی بعدش دردم کاهش پیدا کرد

اول دستگاه رو میشورن و بعد ژل میزنن و خم می‌کنه دکتر دستگاه رو می‌فرسته داخل و خیلی مهمه ک نفس عمیق بکشی و اصلا سفت نگیری خودت رو دستگاه روی دهانه رحم ک فیکس شد تمامه
یکم بعدش توی مطب نشستم و راه رفتم مشکلی نداشتم گفت میتونی بری

مثل معاینه هست و زیر پنج دقیقه میشه

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان آیکان👶🏻💙🌙 مامان آیکان👶🏻💙🌙 ۱۲ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاوین مامان دلاوین ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۵ ماهگی