۴ پاسخ

البته من تخمدان چپم بود واژنم نبود

ایجور بودم چن هفته پیش دکتر شیاف داد گفت ۱ هفته شبی یکی.شمام ب دکترت بگو.ب من گفت بخاطر سلامت بچه باید بذاری

منم ایجوری میشم

منم همینجوریم نمیدونم چیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری