آزمایش گلوکزم چطوره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

هم قندناشتات بالاست هم قندیک ساعته.
برای افراد باردارناشتا زیر۹۲
یک ساعته زیر۱۴۰
دوساعته زیر ۱۲۰

منم کلن قندم پایین من مثل شمام

خیلی کم قند ناشتات لب مرزه اونم کمه اونی هم که پایینه مهم نیست برا من همش پایین بود دکتر گفت خوبه😅

ناشتات یکم بالاس باید زیر ۹۲ باشه

خوبه تازه پایینم هست با خیال رااااحت شیرینی بخور 😅

ناشتات بالاست عزیزم

قند ۳ساعتت پایینه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی
مامان Jojo مامان Jojo ۵ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری