نظرتون در مورد این بی بی چک چیه

تصویر
۱۷ پاسخ

ایشالا ماه بعد مثبت بشی

منفی کامللل

‌نظر منو بخوای مزخرف گوه ترین اشغال ترین مارک دنیاست اگه دوتا خط ام شد اعتماد نکن به خدا برو یه مارک دیگه بخر ابجی

چرا خطش دومش اون گوشس

بی شک منفی

ما چیزی نمیبینیم خوت میبینی عزیزم؟

منفی عزیزم

مارک چیه؟

مارکش کاستی خرابه خطا نشون میده

منفیه

تاخیر داری؟

اینکه بنظرم منفیه ولی انشاالله ماه بعد با یه بیبی چک دوتا خط پرنگ میایی میگی حامله ای😍

منفیه دیگه

منفی متاسفانه

چیز دیده نمیشه خیلی تاره

منفیه

کاملا منفی

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۳ ماهگی