دختر من تو ۷ماه هست میشینه تو رورویک راه میره یه کلمه های میگه مثل دده قاقا یه ادایی از خودش درمیاره هرکارکنی انجام میده یاد میگیره زود
میشینه
چهاردست و پا میره
دست میگیره جایی بلند میشه
غلت میزنه
همه چیو دهنش میکنه
دهنمونو سرویس کرده
میشینه اما خیلی پیش میاد عقبی با سر میفته زمین🤦🏻♀️
چهار دست و پا میره
ماما بابا اَمَ میگه
تو روروئک یه کم راه میره یعنی هنوز خیلی مسلط نیس
شلوووغ تر شده
نق نقوووو تر
نشستن با کمک
دست دس کردن
یکمی بای بای کردن
گریه کردن🤣
هر وقت هم مایل باشه غلت میزنه
سرویس کزدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.