توانایی بچه های ۷ ماهتون چیه

۶ پاسخ

دختر من تو ۷ماه هست میشینه تو رورویک راه میره یه کلمه های میگه مثل دده قاقا یه ادایی از خودش درمیاره هرکارکنی انجام میده یاد میگیره زود

میشینه
چهاردست و پا میره
دست میگیره جایی بلند میشه
غلت میزنه
همه چیو دهنش میکنه
دهنمونو سرویس کرده

میشینه اما خیلی پیش میاد عقبی با سر میفته زمین🤦🏻‍♀️
چهار دست و پا میره
ماما بابا اَمَ میگه
تو روروئک یه کم راه میره یعنی هنوز خیلی مسلط نیس

شلوووغ تر شده
نق نقوووو تر

نشستن با کمک
دست دس کردن
یکمی بای بای کردن
گریه کردن🤣
هر وقت هم مایل باشه غلت میزنه

سرویس کزدن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۸ ماهگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان نینی رزا 💚 مامان نینی رزا 💚 ۱۶ ماهگی
مامان محمد🧸❣️ مامان محمد🧸❣️ ۱۷ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان هانا🩷🐣 مامان هانا🩷🐣 ۱۳ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی